Inaltimea la care se pot extinde telehandlerele face ca acest echipament sa fie deosebit de vulnerabil la rasturnarea. Asigurarea functionarii platformei de ridicare a bratului la sol si pe o baza stabila va ajuta la mentinerea in siguranta a operatorului si a muncitorilor din jur. Utilizarea corecta a franei de ridicare a bratului este o metoda care poate fi implementata pentru a ajuta la stabilizarea bazei de ridicare a bratului.
Deplasati corect elevatorul
Revizuirea corecta a manualului producatorului va ajuta un operator sa inteleaga cum sa manevreze eficient elevatorul bratului si cand este si nu este sigur sa mutati elevatorul in timp ce acesta este extins. Desi, ca o buna practica, este adesea mai bine sa evitati deplasarea ascensorului in acest mod. Deplasarea unui ascensor in timp ce se extinde creeaza posibilitatea de ranire si ar trebui facuta numai atunci cand este necesar si numai daca manualul producatorului o recomanda in mod special. Altfel, ar trebui sa coborati complet elevatorul si sa mutati telehandlerul cand bratul este strans.
Manevrarea gresita a telehandlerului implica riscuri majore insa respectarea acestor sfaturi de siguranta va va ajuta sa preveniti accidentele si vatamarile la fata locului.
Toyota Prius a adus pentru prima data tehnologia hibrida a sistemului de propulsie in atentia publicului si este considerata prima aplicatie comerciala in industria automobilelor, dar, in mod surprinzator, nu este cu adevarat prima.
Istoria arata ca inca din primele decenii ale secolului al XX-lea au fost propuse motoare hibrid, cand Ferdinand Porsche (acelasi om care se afla in spatele vehiculului original VW Bug si al companiei Porsche asa cum o cunoastem astazi) a dezvoltat masini hibride cu toate elementele tehnologiei hibride din serie - generatoare care sustin bateriile care alimenteaza motoarele electrice care conduc masina. Masina avea chiar un motor electric pas cu pas.
La fel ca in lumea automobilelor, exista o conceptie gresita despre istoria si aplicarea tehnologiei hibride in industria echipamentelor de constructii.
Majoritatea dintre noi identifica tehnologia hibrida in industria echipamentelor de constructii cu un val de anunturi: planuri ambitioase si masini conceptuale / prototipuri care au ajuns in atentia publicului in perioada 2007-2009, culminand cu promisiuni mari de performanta.
Din nefericire, majoritatea acestor initiative au aparut in momentul in care au fost ingropate de criza financiara. O redirectionare a resurselor a fost necesara pentru a respecta legile privind reglementarea emisiilor si a existat o lipsa de solutii care sa permita raspunsuri eficiente din punctul de vedere al costurilor.